Thursday, 13 January 2011

BARU....

BARU...tajuk nie diletakkan bersempenakan dengan blog nie baru saja saya bina kerana saya ingin bekongsi segala pengetahuan dan juga kenangan-² kami sepanjang hmpir 3tahun dlm penjagaan arnab nie.Saya sebenarnya kurang berminat untuk menulis-² nie krn kurang idea sgt.

Oklah untuk kali nie,saya akan mengimbau kembali kngan-² dulu dimana kami membeli arnab baru juga dari jenis Angora tapi bulu dia sgt tebal dan comel yg mna kami beri nama MEO.


MEO slps 1hari beli

Kerana bulunya yg gebu dan muka dia yg comel tue la antara sbb kami membelinya,kami jumpa dia nie pon secara kebetulan ketika pergi window shopping di SUMMIT USJ.Antara 2ekor arnab yg kami beli sebelum ini dialah yg melalui perjalanan yg agak mencabar utk dibawa pulang ke asrama Universiti tmpt TEMAN saya belajar tue kerana dlm perjlnan yg mengambil masa 1jam tue dia terpaksa merendah hujan sbb kami hanya menggunakan motosikal ketika di K.Lumpur dulu (kesian dia).
MEO nie sgt gebu coz bulunya yg tebal,pnjg dan sifatnya yg senang didekati tue juga la membuatkan dia menjadi tumpuan org ramai (CIKO&KIKI pon org ramai geram juga) ketika dibawa bermain diluar.


MEO dgn kepit rambut birunya.

bersambung.........
bye


No comments:

Post a Comment